Preskoči na glavni sadržaj

Garnier Micellar Cleansing Water- RECENZIJA





Ovi jesenski dani jednostavno nisu baš neki izvor inspiracije nego su  kao stvoreni za ogrnuti se dekom i uživati u nekom finom toplom napitku i toplini doma. Ali potrudila sam se natipkati ovaj post o meni najdražoj micelarnoj otopini i ne staviti blog u neki drugi plan nakon samo dva posta. Ako vas zanima moje mišljenje o ovom proizvodu nastavite čitati.

Garnier micelarna otopina već je duže vrijeme na našem tržištu. Kako svaki dan imam nekakav makeupna licu, uglavnom lagani korektor i maskaru, dobra čistilica mi je obavezna za održavanje kože čistom. Nakon borbe sa raznim tekućinama i maramicama za skidanje šminke koje su jako relativno radile svoj posao odvažila sam se kupiti Garnierovu micelarnu i to samo zbog omjera cijene i količine. Znam da je to bezvezan razlog, ali mom studentskom džepu se svidio jer iduća 3 mjeseca ja nisam morala kupovati novu micelarnu.



Garnier micelarna otopina je bez boje, okusa i mirisa. Kada je stavite na blazinicu ona se lagano zapjeni što nekima može smetati, ali meni je zbog toga još draža jer imam dojam da ta pjena lakše skida tekući puder, BB kremu ili korektor. Što se tiče skidanja sjenila i maskare tu radi još bolji posao. Znalo mi se desiti sa drugim proizvodima da me nakon njihova korištenja užasno peku oči ili da mi izazovu iritaciju, ali ova micelarna skida maskaru, liner i sjenilo bez problema i pritom nema straha da će mi se javiti iritacije na koži. Nisam napomenula prije, moja koža je mješovita i dosta lako nalazim proizvode koji mi odgovaraju, ali nekako sam u zadnjih godinu dana počela paziti što stavljam na kožu i čitati etikete  jer kažu „ Bolje spriječiti nego liječiti.“



Garnier micelarna otopina dolazi u prozirnom pakiranju koje se vrlo lako otvara i zatvara, a plastika je dosta čvrsta. Mali problemi mogu nastati ako putujete jer je pakiranje prilično veliko i zauzme dosta mjesta u kozmetičkoj torbici. Količinu od 400 ml za otprilike 40 kn možete naći u svim drogerijama, a često je možete naći i na popustu u DM-u. 

Do sljedećeg članka.


Patricia


Da li vam se svidio ovakav članak? Koje proizvode vi koristite za skidanje makeup-a?

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

La Roche- Posay TESTERI I PRVI DOJMOVI

Pozdrav djevojke. Prije dva- tri mjeseca nletila sam na La Roche- Posay stranicu i vidjela kako postoji mogućnost da stvorim svoj osobni profil na njihovoj stranici koji mi omogućuje da dobivam testere novih proizvoda i savjete za njegu kože. I tako sam ja otvorila profil i ispunila kratku anketu prema kojoj će samo proizvodi koji bi mogli odgovarati mojoj koži biti poslani na testiranje. Prije nekoliko dana došao je prvi paketić testera koje sam isprobala. Ako vas zanima što se u njemu našlo i koji su prvi dojmovi o proizvodima, nastavite čitati.

ESI Aloe vera gel

Briga o koži trebala bi biti veća od svih ostalih. Koža je organ koji pokriva naše tijelo i uvijek je prva na udaru vanjskih utjecaja. Hladnoća, vjetar, opekline od sunca samo su neki od učinaka koji loše djeluju na našu kožu. 

Garnier Pure Active BB krema- RECENZIJA

U zadnje vrijeme izlaze nove tonirane kreme i ja, umjesto da se uputim u smjeru noviteta, odletim lagano u prošlost. Osobno, mislim da je faza BB krema prošla i da su, uz sve one BB, CC, DD i ostale tonirane kreme, puderi ipak moj prvi izbor za podlogu.  Međutim, jedan slučajni odlazak DM naveo me je da ponovno dam priliku Garnierovovoj BB kremi. Ako želite saznati da li me oduševila ili razočarala, nastavite čitati.