Preskoči na glavni sadržaj

BIOBAZA Blagi gel za umivanje- RECENZIJA

Svi znamo koliko je važno održavati kožu čistom. Utjecaj okoline, užurbanog načina života i hormonalne promjene znaju dovesti do velikih problema na koži, a da bi to spriječili ili barem ublažili bitno je održavati svakodnevnu rutinu čišćenja i hranjenja kože. Ja vam danas donosim recenziju gela za umivanje koji me jako dojmio i odlučila sam to podijeliti s vama.


U jednom NEW IN članku pokazala sam kako sam kupila Balein gel za umivanje s mirisom grejpa. Pošto nisam bila nešto pretjerano oduševljena njime, bacila sam se u potragu za nekim drugim, boljim gelom. I tako sam na preporuku prijateljice kupila Biobazin blagi gel za osjetljivu kožu.

Što kaže BIOBAZA?
Blagi gel s kamilicom i cinkom nježno čisti osjetljivu kožu, sklonu crvenilu i pojavi prištića. Nanijeti na vlažnu kožu lica, zapjeniti i isprati. Ne sadrži parabene, sintetske mirise i bojila.


Moram napomenuti da je moja koža normalna sa masnom T- zonom i sklonošću crvenilu i isušivanju pa sam odlučila isprobati ovaj gel.
Radi se o gelu bez boje, okusa i mirisa. Ja osobno, kod umivanja koristim Bipinu četkicu za umivanje koju sam vam pokazala u jednom NEW IN članku. Proizvod se blago zapjeni što nije bio slučaj kod Baleinog gela za umivanje. Sviđa mi se što je gel više tekući i nema sitnih čestica koje su bile prisutne kod Baleinog. Smatram kako je to prednost. Kada ga ispirete sa lica morate obratiti pažnju na to da će ostaviti pomalo masnjikav osjećaj na licu. Ja sam bila naviknuta na pomalo zategnut osjećaj na licu nakon umivanja, ali ovo je sasvim drugačije i potrebno je naviknuti se. Kada ga potpuno isperete i osušite lice ručnikom nećete imati onaj osjećaj zatezanja na licu i neće biti naglašeni suhi dijelovi lica, nego ćete imati dojam kao da imate mekanu i nahranjenu kožu lica.


Proizvod dolazi u plastičnom pakiranju od 200 mililitara dodatno zapakiranog u papirnatu kutiju koju možete vidjeti na slici.  po cijeni od 29,90 u DM-u, a možete ga naći i u Bipi, Kozmu i Műlleru.


Oduševljena sam ovim gelom i preporučila bih svima da ga isprobaju. Ne isušuje i ne zateže kožu nego daje osjećaj svježine na licu. Mislim da je najbitnije kod gela za umivanje da bude blag prema koži, a upravo ovaj se pokazao kao takav.

Čitamo se iduće srijede.

XO XO, Patricia


Kako vi održavate kožu lica čistom i svježom?

Primjedbe

  1. ja koristim nivea pjenu za umivanje ali razmišljam da probam i druge proizvode!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam još isprobala ni jednu NIVEA umivalicu, ali mislim da će i one doći na red :)

      Izbriši

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

La Roche- Posay TESTERI I PRVI DOJMOVI

Pozdrav djevojke. Prije dva- tri mjeseca nletila sam na La Roche- Posay stranicu i vidjela kako postoji mogućnost da stvorim svoj osobni profil na njihovoj stranici koji mi omogućuje da dobivam testere novih proizvoda i savjete za njegu kože. I tako sam ja otvorila profil i ispunila kratku anketu prema kojoj će samo proizvodi koji bi mogli odgovarati mojoj koži biti poslani na testiranje. Prije nekoliko dana došao je prvi paketić testera koje sam isprobala. Ako vas zanima što se u njemu našlo i koji su prvi dojmovi o proizvodima, nastavite čitati.

ESI Aloe vera gel

Briga o koži trebala bi biti veća od svih ostalih. Koža je organ koji pokriva naše tijelo i uvijek je prva na udaru vanjskih utjecaja. Hladnoća, vjetar, opekline od sunca samo su neki od učinaka koji loše djeluju na našu kožu. 

Garnier Pure Active BB krema- RECENZIJA

U zadnje vrijeme izlaze nove tonirane kreme i ja, umjesto da se uputim u smjeru noviteta, odletim lagano u prošlost. Osobno, mislim da je faza BB krema prošla i da su, uz sve one BB, CC, DD i ostale tonirane kreme, puderi ipak moj prvi izbor za podlogu.  Međutim, jedan slučajni odlazak DM naveo me je da ponovno dam priliku Garnierovovoj BB kremi. Ako želite saznati da li me oduševila ili razočarala, nastavite čitati.