Preskoči na glavni sadržaj

Essence MATT MATT MATT ruž 02 Perfect Match


Ovo je razdoblje poznato po tome da izlazi puno novih proizvoda, brendovi izbacuju nove kolekcije za jesen i zimu, a blogerice ne mogu odoljeti da isprobaju novitete. Ove jeseni mene je najviše privukao Essence sa svojom linijom mat ruževa. Ukoliko vas zanima o kojoj se nijansi radi i koje je moje mišljenje o ružu, nastavite čitati.



Iako sam slučajno naletjela na njih i nisam znala točno o čemu se radi, morala sam sve swatchati u DM-u. Na  kraju sam se odlučila za jednu nijansu za početak. Do sada sam s velikom rezervom prilazila matt ruževima ( iskreno ne znam zašto), ali odlučila sam uzeti ovaj Essencov samo zbog nijanse. Da budem iskrena, nisam puno očekivala od Essenca i zbog toga sam uzela samo jednu nijansu, ali se na kraju ispostavilo da sam bila u krivu.


Dosta sa nebitnim stvarima, krenimo mi na recenziju. Dakle, radi se o novoj kolekciji koja sadrži osam nijansi. Ja sam uzela nijansu 02 Perfect Match. Prekrasna, muavi nijansa, savršeno odgovara novoj verziji Essence olovke u nijansi 06 Satin Muave. Odlična za svakodnevno nošenje, može se nadograđivati bez da skidate i ponovno stavljate ruž. Lakoća nadograđivanja me najviše razveselila. Kada prvi put aplicirate ruž na usne imat ćete dojam kao da stavljate običan ruž koji nema matt finish. Djeluje vrlo kremasto i meko na usnama i ne isušuje ih( nisam stavljala nikakav balzam ispod ruža!). Nakon nekoliko minuta, ruž se u potpunosti osuši i ne morate brinuti iduća 2-3 sata dali je skliznuo nekud ili je ipak ostao na usnama. Nosila sam ga 4 sata u komadu, pritom samo ispijajući vodu i nije nestao sa usana. Naravno da hranu neće preživjeti, ali bez obzira na to, ja sam zbilja oduševljena.


Ruž dolazi u plastičnom pakiranju. Osnova je srebrna po uzoru na Sheer&Shine kolekciju, a poklopac dolazi u mat izdanju u nijansi ruža što ih čini vrlo privlačnima oku.


Ruž možete kupiti po cijeni od 19,90 kn u svim drogerijama koje drže Essence stalak.
Moje oduševljenje ovim ružem jednostavno je neopisivo. Preporučila bih ga svima jer je cjenovno vrlo pristupačan i kvalitetan, a uz to ima odlična miris po sladoledu od šumskog voća ( koji s vremenom ishlapi, ali nema veze).
Čitamo se iduće srijede.


 XO XO, Patricia

Jeste li isprobale Essence novitete? 

Primjedbe

  1. od Essence noviteta imam samo kompaktni puder..
    gledala sam ove ruževe i sjajila,li nisam se još odlučila na kupnju..toliko toga ima da bih najradije sve uzela :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sjajila nisam isprobala, ali ovi ruževi su odlični :D

      Izbriši
  2. Morat cu posegnuti za ovim proizvodom iako mi nije upadao u oko, jako lijepa nijansa

    Maggie's Blog

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nijanse su odlične i nadam se da da će obogatiti ovu liniju sa još njih :)

      Izbriši

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

La Roche- Posay TESTERI I PRVI DOJMOVI

Pozdrav djevojke. Prije dva- tri mjeseca nletila sam na La Roche- Posay stranicu i vidjela kako postoji mogućnost da stvorim svoj osobni profil na njihovoj stranici koji mi omogućuje da dobivam testere novih proizvoda i savjete za njegu kože. I tako sam ja otvorila profil i ispunila kratku anketu prema kojoj će samo proizvodi koji bi mogli odgovarati mojoj koži biti poslani na testiranje. Prije nekoliko dana došao je prvi paketić testera koje sam isprobala. Ako vas zanima što se u njemu našlo i koji su prvi dojmovi o proizvodima, nastavite čitati.

ESI Aloe vera gel

Briga o koži trebala bi biti veća od svih ostalih. Koža je organ koji pokriva naše tijelo i uvijek je prva na udaru vanjskih utjecaja. Hladnoća, vjetar, opekline od sunca samo su neki od učinaka koji loše djeluju na našu kožu. 

Garnier Pure Active BB krema- RECENZIJA

U zadnje vrijeme izlaze nove tonirane kreme i ja, umjesto da se uputim u smjeru noviteta, odletim lagano u prošlost. Osobno, mislim da je faza BB krema prošla i da su, uz sve one BB, CC, DD i ostale tonirane kreme, puderi ipak moj prvi izbor za podlogu.  Međutim, jedan slučajni odlazak DM naveo me je da ponovno dam priliku Garnierovovoj BB kremi. Ako želite saznati da li me oduševila ili razočarala, nastavite čitati.